9 Nisan 2021 Cuma

Muhasebe Uzmanı (April 09, 2021 at 01:51AM)

Uskudar SEV Ilkogretim Kurumlari - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Özel Üsküdar SEV İlköğretim Kurumları, 1997 yılında Sağlık ve Eğitim Vakfı (SEV) tarafından kurulmuştur. Okulumuz, CIS (Uluslararası Okullar Konseyi) Akreditasyonu almış, güncel öğretim teknik ve yöntemleri ile zenginleştirilmiş eğitim programlarını uygulayan bir kurumdur. Ulusal kültürüne, evrensel değerlere saygılı ve bu değerlerin farkında olan, Türkçe ve İngilizceyi etkin kullanabilen, gelişime açık, öz güvenli, toplumsal konulara, çevreye duyarlı, meraklı ve azimli gençler yetiştirir. Özel Üsküdar SEV İlköğretim Kurumları Mali İşler departmanında“Muhasebe Uzmanı'' olarak görev almak isteyen adayların başvurularını bekliyoruz. · Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, · Genel Muhasebe alanında minimum 4 yıl tecrübesine sahip, · Tek düzen hesap planı ve vergi uygulamaları konusunda deneyimli, · Evrak kayıt tertip düzenine sahip, · İyi düzeyde MS Office program bilgisine sahip · Titiz, analitik düşünce yapısına ve zaman yönetimi becer... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder