9 Nisan 2021 Cuma

Denetçi Yardımcısı (April 09, 2021 at 01:57AM)

IZDENETIM - İzmir - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Bağımsız denetim ve vergi denetim hizmetleri sunan denetim şirketimizin (İZDENETİM) İzmir merkez ofisinde görevlendirilmek üzere aşağıdaki kriterlere uygun adaylar arasından denetçi yardımcısı alınacaktır. · Üniversitelerin İngilizce eğitimi veren İşletme, İktisat, Muhasebe, Ekonomi ve Maliye bölümlerinden yeni mezun olmuş, · Çok iyi derecede İngilizce bilen, · Microsoft Office programlarını (özellikle Excel) ileri seviyede kullanabilen, · Araştırmayı seven, öğrenmeye ve gelişmeye açık, · Analitik düşünebilen, sözlü ve yazılı etkin iletişim becerilerine sahip, · Sonuç odaklı ve dinamik bir çalışma ortamına uyum sağlayabilecek, · Seyahat engeli olmayan ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek, · Dış görünümüne ve giyimine özen gösteren, · İzmir'de ikamet etmekte olan... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder