7 Temmuz 2021 Çarşamba

Muhasebe ve Mali İşler Sorumlusu (July 07, 2021 at 01:59AM)

Ankara - Muhasebe - mali müşavirlik - denetim hizmeti sunan şirketimize ; Yasalar ve ilgili mevzuatlar çerçevesinde , Genel muhasebe ve mali işler ve denetim konularında, sorumluluk ilkesi gereği, Tek Düzen Hesap Planına çerçevesinde Muhasebe kayıt işlemleri E-Defter , E-Fatura,E-Arşiv, aktarımları Bordro uygulamaları ,İthalat ve İhracat işlemleri , BEYANNAMELER-BİLDİRİMLER (KDV – MUHSGK – GEÇİCİ VERGİ –GELİR ve KURUMLAR Beyannameleri) KAR/ZARAR -BİLANÇO DENETİM-ANALİZ sonuç işlemlerine kadar olan süreçleri kapsayan çalışmaların titizlik ve özenle yapılması. MUHASEBE- MALİ MÜŞAVİRLİK- DENETİM Muhasebe - mali müşavirlik-denetim hizmeti sunan şirketimize aşağıda niteliklere sahip çalışma arkadaşları alınacaktır. Muhasebe ve Mali Müşavirlik ve Denetim mesleğinde kendisini geliştirmek isteyen ZİRVE MÜŞAVİR-FİNANS muhasebe programları ve MS Ofis programlarına hakim, Takım tecrübesine sahip, Güvenilir , ekip yönetmiş ve işin tanımına uygun en az 3 yıl tecrübe sahibi, VERGİ MEVZUAT... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder