12 Temmuz 2021 Pazartesi

MALTEPE ÖZEL ÖĞRETİM KURSU Ön Muhasebe Sorumlusu (July 12, 2021 at 01:52AM)

Ugur Kurs - İstanbul Anadolu Yakası - Öğrencilere akademik ve bireysel gelişim desteği sunarken kariyer planlaması da yaparak üniversiteye hazırlayan Uğur Kurs, eğitimin çıtasını yükseltiyor. Üniversite sınavlarına hazırlıkta konu anlatımları ve soru çözümleri ile öğrenciler geleceğe hazırlanırken planlama, öğrenme ve uygulama süreçlerinin takibi ile de yeni bakış açıları kazanıyorlar. 2021-2022 Eğitim Öğretim yılı için MALTEPE ÖZEL ÖĞRETİM KURS’ta görevlendirilmek üzere "ÖN MUHASEBE SORUMLUSU” alınacaktır. Üniversitelerin ilgili ön lisans-lisans bölümlerinden mezun, Alanında en az 1 yıl deneyim sahibi, MS Office programlarına hakim, Eğitim sekötürü ön muhasebe alanında kariyer hedefi olan, Güncel mesleki gelişmeleri takip eden, İletişim ve temsil yeteneği güçlü, Ekip çalışmasına yatkın, Yenilikçi, üretken ve vizyon sahibi, Erkek adaylarda askerlik yükümlülüğü bulunmayan.... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder