4 Temmuz 2021 Pazar

Mali İsler/ Muhasebe Müdürü (July 04, 2021 at 01:51AM)

Dardanel - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI DARDANEL şirketler grubu 1984 den beri ton balığı ve diğer konserve balıklar, taze ve dondurulmuş deniz ürünleri, hazır yemekler ve mezeler, sandviçler, evcil hayvan gıdası üretim, satış dağıtım ve pazarlaması ile uğraşan sektöründe lider firmalardan oluşmaktadır. Grup şirketlerimizden İstanbul Dudullu 'da bulunan Dardanel Dağıtım şirketimizde görevlendirilmek üzere “Mali isler/ Muhasebe Müdürü” rolü için arayışımız bulunmaktadır GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Üniversitelerin İşletme, İktisat veya Maliye bölümlerinden mezun, Tercihen SMMM Belgesine Sahip Tercihen Üretim veya Dağıtım firmalarının mali işleri konusunda 10 yıl, yöneticilik konusunda minimum 5 yıl tecrübeye sahip, ERP programı (Tercihen Oracle) deneyimine sahip, Vergi Mevzuatı, tek düzen hesap planı, Finans ve Genel Muhasebe uygulamalarına hakim, Tüm yasal beyan ve bildirim konularına hakim, Genel Muhasebe, Yönetim Muhasebesi, Finans Yönetimi, Vergi Usul Kanunu, Bütçe ve Raporla... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder