9 Temmuz 2021 Cuma

İç Denetim Uzmanı (July 09, 2021 at 01:53AM)

İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Şirketimizin İstanbul Avrupa yakasında bulunan genel merkezinde görevlendirmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip "İç Denetim Uzmanı" aramaktayız. GENEL NİTELİKLER · Üniversitelerin İşletme, İktisat, İşletme Mühendisliği, Muhasebe ve Denetim vb. bölümlerinden mezun, · Tercihen bağımsız denetim firmalarında süreç denetimi gerçekleştirmiş ya da kurumsal şirketlerin iç denetim bölümlerinde en az 3 yıl çalışmış, · Denetim yöntemlerine hakim, · Raporlama ve sunum yapabilmek için yüksek düzeyde sözlü ve yazılı iletişim becerisine sahip, · MS Office programlarını ileri seviyede kullanabilen, · Süreç analizi, süreç iyileştirme, süreç otomasyonu, doküman yönetimi konularında tecrübeli, · Analitik düşünebilen ve raporlama süreçlerinde destek olabilecek, · Veri toplama, analiz ve konsolide etme yeteneğine sahip, · İş takibi konusunda dikkatli, sonuç odaklı, planlama ve organizasyon becerilerine sahip, · Takım çalışmasına yatkın, sözlü ve yazılı... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder