20 Temmuz 2021 Salı

Baş Denetçi (July 20, 2021 at 01:56AM)

Vergi Denetim Danismanlik Yeminli Mali musavirlik - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Ekibimizde görevlendirilmek üzere Baş Denetçi aranmakta olup aranan nitelikler ve iş tanımı aşağıdaki şekildedir. GENEL NİTELİKLER : Vergi Denetim Danışmanlık ve Yeminli Mali Müşavirlik A.Ş., (vdd.com.tr) yerli ve yabancı şirketlere, uluslararası standartlar çerçevesinde denetim ve danışmanlık hizmeti sunmaktadır. Firmamız Yeminli Mali Müşavirlik hizmeti yanında, İç Denetim, Mali ve Yönetim Danışmanlığı, Finansal Danışmanlık, Mali Hukuk alanlarında ihtiyaç duyulan hizmetleri en hızlı ve en kaliteli şekilde müşterilerine aktaran denetim ve danışmanlık firmasıdır. Bununla birlikte şirketlerin hedeflerine ulaşmaları amacıyla vergi, finans, denetim ve yönetim danışmanlığı alanında kamu ve özel sektörde sahip olduğu tecrübeyi paydaşlarına en hızlı ve en kaliteli şekilde aktarmaktadır. Aranan nitelikler ; Üniversitelerin lisans bölümlerinde tercihen İşletme, İktisat, Maliye, Muhasebe v.b. bölümlerinden mezun, (Tercihen Yüksek Lisans mezunu olmak) Bir... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder