29 Haziran 2021 Salı

Kıdemli Denetçi (June 29, 2021 at 01:49AM)

Ecovis Deger Bagimsiz Denetim ve YMM A.S. - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Yeminli mali müşavirlik ve Bağımsız Denetim alanlarında faaliyet gösteren ve uluslararası bağımsız dış denetim kuruluşu üyesi olan kurumumuzda “Vergi ve Bağımsız Denetim Departmanlarımızda” çalıştırılmak üzere; Genel Özellikler : - Üniversitelerin işletme, iktisat, maliye, çalışma ekonomisi bölümlerinden mezun, - Uluslararası denetim firmalarından birinde vergi denetimi alanında en az 8 yıl denetim tecrübesine sahip (tercihen 4 büyük denetim firmasında çalışmış), - Bağımsız Denetim Standartları, Türkiye Muhasebe / Finansal Raporlama Standartları konusunda bilgi ve deneyim sahibi (SMMM, KGK, SPK belgelerine sahip), - MS Ofis programlarını iyi derecede kullanabilen, - Ekip yönetiminde deneyimli, iletişim becerisi yüksek, müşteri ilişkilerinde başarılı, sorumluluk sahibi, çözüm odaklı, zaman yönetimi becerisi olan, - Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek, - Seyahat engeli olmayan, - Askerlik hizmetini tamamlamış, Kıdemli denetçi ç... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder