30 Mayıs 2021 Pazar

Muhasebe Müdürü (May 30, 2021 at 07:20AM)

Is-Kal Egitim Danismanlik - İstanbul - Özet Bilgiler İş No : 444 * Sektör : Eğitim * Bölüm : Mubasebe * Pozisyon : Muhasebe Müdürü * Çalışma Şekli : Tam Zamanlı * Cinsiyet : Farketmez * Alınacak Kişi Sayısı : 1 * Maaş : Belirtilmemiş * Sosyal Olanaklar : Belirtilmemiş * Yayınlama Tarihi : 26-09-2016 İş Tanımı Genel muhasebe, maliyet yönetim muhasebesi ve satış muhasebesi süreçlerinin yürütülmesi, ay sonunu değerleme ve kapanış işlemlerinin takibi ve raporlanması vb. konularda en az 2 yıl tecrübeli, ekibinin lideri olabilecek Muhasebe Müdürü aramaktayız. İs-Kal Eğitim Danışmanlık İs-Kal Eğitim Danışmanlık firmasına ait Muhasebe Müdürü iş ilanını görüntülemektesiniz. Bu ilana başvuru yapabilmek ve ilan iletişim bilgilerine erişebilmek için lütfen veya... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder