15 Mayıs 2021 Cumartesi

Bağımsız Denetçi (May 14, 2021 at 01:45AM)

Aday Bagimsiz Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Maslak' ta; ulusal ve uluslar arası arenada denetim ve danışmanlık hizmeti veren şirketimizin, Audit bölümünde görevlendirilmek üzere; SPK, KGK ve UFRS denetimlerinde görev almış, raporlama sürecinde aktif rol alabilecek denetim tecrübesine sahip, denetim ve danışmanlık profiline uygun, takım halinde çalışmaya ve iş temposuna uyum sağlayabilecek, 'Denetçi' çalışma arkadaşı aramaktayız. GENEL NİTELİKLER · Üniversitenin İşletme, İktisat, Maliye, Ekonomi, Muhasebe v.b ilgili bölümlerinden mezun, · En az 2 yıl denetim sektörü tecrübesine sahip, · Uluslararası Finansal Raporlama Standartlarına (UFRS) ilişkin bilgi sahibi, · Uluslararası Denetim Standartlarına (UDS) ilişkin bilgi sahibi, · Kamu Gözetim Kurumu (KGK) mevzuatı ve düzenlemelerinde bilgi sahibi, · Sermaye Piyasası Kurulu mevzuatı ve düzenlemelerinde bilgi sahibi, · Tekdüzen hesap planına vakıf, · MS Office programlarını (Word, Excel, Power Point) etkin kullanabilen, . Sorumlul... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder