3 Nisan 2021 Cumartesi

Üretim Planlama ve Maliyet Uzmanı (April 03, 2021 at 01:56AM)

5s Otomotiv Servis Yedek Parca Ith.Ihr.San ve Tic. - Ankara - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Şirket gruplarımız içinde Yedek Parça üretimi alanında faaliyet gösteren firmamızda “Üretim Planlama ve Maliyet Uzmanı” aramaktayız. Üniversitelerin Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun, Tercihen Otomotiv Yedek Parça Üretim Endüstrisinde, Üretim Planlama ve Maliyet Muhasebesi alanında tecrübeye sahip, 5S, zaman etüdü, hat dengeleme, verimlilik arttırma, OEE hesaplama vb yalın üretim çalışmalarını yürütebilecek tecrübeye sahip MRP (Malzeme İhtiyaç Planlama) /ERP programlarını aktif kullanabilen, (Tercihen Logo) Planlama ve organizasyon yeteneğine sahip, Esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilen, MS Office uygulamalarına iyi derecede kullanabilen, Seyahat engeli bulunmayan, Ankara da ikamet edebilecek. Askerlik hizmetini tamamlamış (Bay adaylar için) Tedarikçi ve müşterilerle iletişim kurabilecek seviyede İngilizce konuşabilen İŞ TANIMI Üretimde verimlilik arttırma çalışmalarının yürütülmesi, Hammadde ve malzeme tedarik planlarını hazır... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder