18 Mart 2021 Perşembe

Bağımsız Denetçi (March 18, 2021 at 02:57AM)

İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI -Yeminli Mali Müşavirlik ve Denetim şirketlerinde Bağımsız denetim çalışmalarında rapor yazabilen yada yazma aşamasına getirebilen denetim süreçlerinde çalışmış, - Üniversitelerin maliye, iktisat, işletme ve ilgili bölümlerinden mezun, -Tek düzen hesap planı ve imalat- inşaat muhasebe bilgisine sahip, - Tercihen Bağımsız denetçi belgesine sahip ve ofis programlarını iyi derecede kullanabilen, -Seyahat Engeli Olmayan, -Tercihen en az 2 yıl tecrübeli Bobi -Frs uygun denetim raporu yazmış -Sürücü belgesi sahibi, aktif olarak araç kullanabilen, -Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış, -Ekip çalışmasına uyum sağlayabilecek, -Analitik ve pratik düşünme yapısına sahip, -İnsan ilişkilerinde başarılı, temsil yeteneğindeki olan, -Araştırmayı seven, gelişime açık,Vergi mevzuatında güncel değişiklikleri takip eden, Bağımsız denetim ekibimize çalışma arkadaşı aramaktayız.... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder