27 Şubat 2021 Cumartesi

Senior Auditor-Bağımsız Denetci (February 27, 2021 at 02:54AM)

İstanbul Avrupa Yakası - AS / Nexia Türkiye, bağımsız denetim, mali müşavirlik, tam tasdik, kurumsal finansman, iç denetim, yönetim danışmanlığı, vergi ihtilafı hizmetleri tasarlayıp sağlayarak Türkiye'nin önde gelen firmalarına hizmet veren profesyonel bir denetim ve danışmanlık şirketidir. AS / Nexia Türkiye, 250'den fazla ortağı ve personeli ile ülke çapında 8 ofisiyle hizmetlerini yürütmektedir. Merkez ofisi İstanbul'da olup şubeleri Ankara, Adana, Bursa, Denizli, İzmir ve Gaziantep'te bulunmaktadır. Ayrıca, 1994 yılından beri faaliyette olan Moskova Ofisi, 30'dan fazla uzman kadrosu ile Rusya Federasyonu'nda faaliyet gösteren önde gelen Türk Şirketlerine mali danışmanlık, denetim ve muhasebe hizmetleri vermektedir. İstanbul ofisimizde, denetim ekibimize katılacak yetenekli ve kararlı çalışma arkadaşları arıyoruz. Denetim Firmalarının Denetim - Güvence Departmanında en az 3 yıllık deneyim, Kamu Gözetim Kurumu ve UFRS Raporlama Sistemi düzenlemelerine hakim, Tercihen Kamu Gözetim Kurumu (KGK) belge... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder