22 Şubat 2021 Pazartesi

Muhasebe Uzmanı (February 22, 2021 at 02:35AM)

SAFIR EGITIM OGRETIM DANISMANLIK YAYINCILIK A.S - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Ulusal ve Uluslararası eğitim kurumları konusunda uzmanlaşmış olan şirketimizin İstanbul Bağcılar'da bulunan merkezinde görevlendirilmek üzere aşağıdaki özelliklere sahip Muhasebe Uzmanı arayışımız bulunmaktadır. İş Tanımı Tüm vergi beyannamelerinin düzenlenmesi, (Kurumlar, Geçici vergi, Muhtasar, Kdv, Damga) Mali Tabloların hazırlanması, şirket içi gelir gider vb. mali analizlerin yapılması, Kurumun vergi ve diğer yasal mali yükümlülüklerinin takibi ve yerine getirilmesi, Resmi ve özel kurum ve kuruluşlarla yazışmaların yapılması, Bağımsız denetim, yönetim, raporlaması için istenen tabloların mali veriler doğrultusunda hazırlanması, Gider faturaları, makbuz, dekont, gelir-gider tahakkukları, personel masraf formları, stok hareketleri vb. evrak işlemlerinin takip edilmesi, Dönem sonu işlerin gerçekleştirilmesi, Muhasebe süreçlerinin yasal mevzuata uygun bir biçimde kayıt ve kontrolünün zamanında tam ve doğru olarak yürütülmesi, Finans... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder