25 Şubat 2021 Perşembe

İç Denetim Sorumlusu (February 25, 2021 at 02:57AM)

rimas - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI GENEL NITELIKLER Detay odaklı çalışmak İş kanunu, vergi kanunu ve ilgili yasal düzenlemeler hakkında yetkin bilgi sahibi olmak Firmalar arası iç denetim ve raporlama hazırlayabilecek Raporlama, kar/zarar-performans analizleri, hak ediş hesaplama, süreç analizi, iyileştirme ve iç denetim konularında çalışacak Verimlilik ve etkinlik için hedefler doğrultusunda çalışmayı benimsemiş LOGO TIGER programını çok iyi düzeyde kullanabilen MS Office programlarını kullanabilen (EXCEL Bilgisi çok iyi düzeyde olan) Güçlü iletişim becerilerine sahip Denetleme, kontrol etme ve farklılıkları analiz etme konusunda kişisel ilgisi ve yeteneği olan İç denetim, bağımsız denetim ve risk değerleme konularında deneyimli Özdisiplin sahibi olmak Muhasebe ve Finans alanında süreçlere hakim en az 7 yıl tecrübesi olan İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden İŞ TANIMI Grup şirketlerinin denetim planlarını yapmak, yapılan denetimlerin, denetim planına, işlem... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder