26 Şubat 2021 Cuma

Denetçi (February 26, 2021 at 02:52AM)

Royalcert Bagimsiz Denetim ve Danismanlik A.S. - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Aramıza katılmak ve Kıdemli Denetçi / Denetçi Yardımcısı olarak istihdam edilmek üzere, En az 4 yıllık bağımsız denetim tecrübesine sahip takım arkadaşları arıyoruz. Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun (İşletme, İktisat, Maliye vb.) Denetim şirketlerinin bağımsız denetim bölümlerinde en az 4 yıllık aktif bağımsız denetim deneyimine sahip SMMM stajını başlatmış (SMMM ruhsatını almış olması / KGK Belgesi sahibi olunması tercih sebebidir) Tercihen iyi derecede İngilizce bilen MS Ofis uygulamalarına hakim Anlayış ve Kavrayış kapasitesi yüksek Seyahat engeli olmayan ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek Sonuç odaklı ve dinamik bir çalışma ortamında çalışabilen, takım çalışmasına yatkın Sözlü ve yazılı etkin iletişim becerilerine sahip Finans, muhasebe ve bağımsız denetim bilgisi edinmek üzere istekli ve gayretli Sorumluluk alma ve öncelikleri yönetme özelliklerine sahip Verilen sorumluluk ve görevleri zamanında tamamla... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder