19 Ocak 2021 Salı

Senior Auditor (January 19, 2021 at 02:51AM)

Aday Bagimsiz Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Maslak' ta; yerel ve çok uluslu firmalara denetim ve danışmanlık hizmeti veren şirketimizin, Audit bölümünde görevlendirilmek üzere; SPK, KGK ve UFRS denetimlerinde görev almış, raporlama yapabilecek seviyede denetim tecrübesine sahip, ekip yönetebilecek, denetim ve danışmanlık profiline uygun, takım halinde çalışmaya ve iş temposuna uyum sağlayabilecek, 'Kıdemli Denetçi' çalışma arkadaşı aramaktayız. GENEL NİTELİKLER · Üniversitenin İşletme, İktisat, Maliye, Ekonomi, Muhasebe v.b ilgili bölümlerinden mezun, · En az 3 yıl denetim sektörü tecrübesine sahip, · Uluslararası Finansal Raporlama Standartlarına (UFRS) ilişkin bilgi sahibi, · Uluslararası Denetim Standartlarına (UDS) ilişkin bilgi sahibi, · Kamu Gözetim Kurumu (KGK) mevzuatı ve düzenlemelerinde bilgi sahibi, · Sermaye Piyasası Kurulu mevzuatı ve düzenlemelerinde bilgi sahibi, . Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik (SMMM) Belgesine sahip, · Tekdüzen hesap planına vakıf, · MS O... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder