KEMPINSKI HOTEL BARBAROS BAY BODRUM - Muğla - Bu rolün genel kapsamı, tüm faturaların geçerliliğini ve doğruluğunu sağlamaktır (tüm faturaların uygun tahsislerde alınması ve işlenmesi ve zamanında ödeme). Genel Sorumluluklar Otelin finansal bütünlüğünü ve istikrarını korumak ve olası risklere maruz kalmayı en aza indirmek. Faturaların zamanında ve doğru gönderilmesini ve ödenmesini sağlamak. Tüm Kempinski Politikalarını ve Prosedürlerini takip etmekten ve anlamaktan sorumludur. Profesyonel ve uyumlu bir şekilde davranmaktan ve Kempinski davranış kurallarına uymaktan sorumludur. Mal ve hizmet faturalarının alınmasından ve doğruluğunun doğrulanmasından sorumludur. Faturaların kodlanmasının doğruluk ve eksiksizlik açısından gözden geçirilmesinden sorumludur. Tüm ödemelerin doğru, zamanında ve uygun yetkilendirme ve yedeklemeyle yapılmasını sağlamaktan sorumludur. Faturaların kaydedilmesinden ve haftalık ödeme listesinin hazırlanmasından sorumludur. Tüm erken ödeme indirimlerinin alınmasını sağlamaktan sorumludur. Satıcı... - Sürekli - Tam zamanlı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder