10 Ocak 2021 Pazar

İç Denetim Uzmanı (January 10, 2021 at 02:55AM)

Metal Oto Ticaret AS - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Şirketimizin Genel Müdürlük ofisinde, İç Denetim Müdürlüğü'ne bağlı "İç Denetim Uzmanı" pozisyonunda görevlendirilmek üzere çalışma arkadaşı arıyoruz. Üniversitelerin 4 yıllık bölümlerinden mezun (Tercihen İşletme, İktisat, Ekonomi, Maliye veya ilgili bölümlerinden mezun) Denetim firmalarında veya uluslararası şirketlerin İç Denetim departmanlarında en az 3 yıl daneyim sahibi, Tercihen CIA, CRMA, CFE veya SMMM sertifikasına sahip olan, MS Office uygulamalarını ileri düzeyde kullanabilen, İç denetim, finansal denetim ve suiistimal denetim konusunda deneyimli, Uluslararası iç denetim standartları, risk yönetimi, iç kontrol, etik ve denetim metodolojisi konularında bilgi sahibi, Muhasebe, Finansal ve Operasyonel süreç denetimi kontrollerinde tecrübe sahibi, LOGO ve ERP programlarını aktif kullanabilen, İleri düzeyde yazılı ve sözlü İngilizce İngilizce bilgisine sahip, Risk ve süreç yönetimi faaliyetleri alanında mesleki bilgi ve deneyime sahip, ... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder