1 Ocak 2021 Cuma

İç Denetim Uzmanı (January 01, 2021 at 02:43AM)

Sarkuysan A.S. - Kocaeli ili - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Genel Merkez ve ana üretim merkezi Gebze'de konuşlu olan, Türkiye ve dünyanın farklı lokasyonlarında üretim tesisi ve ofisleri bulunan ülkemizde sektöründe öncü şirketimiz için "İç Denetim Uzmanı" aranmaktadır. GENEL NİTELİKLER: · Üniversitelerin İktisat, İşletme, Muhasebe ve Finans Yönetimi, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları veya Bankacılık ve Finans ile ilgili bölümlerinden mezun, · İç denetim alanında en az 5 yıl deneyim sahibi, · Tercihen bağımsız denetim şirketlerinde çalışmış, · Tercihen bağımsız denetim sertifikasına sahip, · İyi (Upper Intermediate) seviyede İngilizce dil yetkinliği sahibi, · İş kanunu, vergi kanunu ve ilgili yasal düzenlemeler hakkında iyi derecede bilgi sahibi ve kendisini sürekli güncel tutan, · Raporlama ve sunum yapabilme becerisine sahip, · Zaman yönetimi konusunda başarılı, · Analitik düşünce yapısına sahip, · Detaylara önem veren, neden sonuç ilişkisi kurabilen, · Yazıl... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder