31 Ocak 2021 Pazar

GENEL MUHASEBE UZMANI (January 31, 2021 at 02:55AM)

VATAN EGITIM KURUMLARI - İstanbul Avrupa Yakası - Verimli Eğitim, Akademik Eğitim, Teknolojik Eğitim, Akılcı Eğitim ve Nitelikli Eğitim temelleri ile 16 yıllık akademik kazanımlarımızı “Eğitimin Vatanı” nda buluşturduk. En büyük yatırımın çocuklarımız olduğu düşüncesiyle “teknolojiyi verimli kullanan, toplumunu tanıyan, aile yapısına önem veren, değerlerine saygılı, kültür ve geleneklerine bağlı 21. yüzyıl neslini yetiştiriyoruz”. Anaokulundan liseye uzanan Vatan Okulları eğitim zincirinin İstanbul Bahçelievler de bulunan Genel Müdürlüğünün Muhasebe Biriminde birlikte çalışmak üzere tercihen aynı ilçede oturan ‘’Genel Muhasebe Uzmanı’’ alınacaktır. TÜM MUHASEBE İŞLEMLERİNE VAKIF , GERÇEKLEŞTİREN DÖNEM SONU İŞLEMLERİNİ YAPABİLCEK KESİN MİZAN CIKARABİLEN SGK İŞLEMLERİNE VAKIF, BODROYA TEŞVİKLERE HAKİM E FATURA E ARŞİV BİLGİSİ OLAN E SİSTEMDE CALISABİLECEK BA-BS MUTABAKATLARI YAPABILCEK MUHASEBEDEKİ SÜRECLERİ SGK,GİB E BEYANNAMELERİ VERİLECEK NOKTAYA KADAR GETİREBİLME YETİSİNE SAHİP ULAŞIM SORUNU OLMAYAN SORUMLULUK USTLENE... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder