11 Ocak 2021 Pazartesi

Denetçi (January 11, 2021 at 02:40AM)

ERK DENETIM VE YMM HIZ LTD STI - İstanbul - Yeminli Mali Müşavirlik firmamızın denetim, tasdik ve KDV hizmetleri bölümünde aşağıdaki niteliklere sahip Denetçi aranmaktadır. DENETÇİ Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, Erkek adaylar için askerliğini yapmış, Denetim alanında kariyer hedefleyen, Vergi mevzuatına hakim, KDV iadesi konusunda deneyim sahibi, MS Office (Word, Excel, PP) programlarını bilen, Tekdüzen Hesap Planı ve Mali Mevzuat konularında tecrübeli, Denetim, finans veya muhasebe alanında deneyimli, Tercıhen SMMM belgesine sahip, Tercihen Denetim/YMM firmasında çalışmış, Seyahat engeli bulunmayan, Aktif araç kullanabilen, Ekip çalışmasına yatkın, analitik düşünme becerisi, sonuç odaklı çalışan, takım arkadaşları aranmaktadır. Universitelerin İktisat, İşletme veya İktisadi ve İdari Bilimler Fakültelerinin ilgili bölümlerinden mezun, MS Office (Word, Excel, PP) programlarını bilen, Tekdüzen Hesap Planı ve Mali Mevzuat konularında tecrübeli Genel muhasebe ve maliyet muhasebesi konusunda bilgi s... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder