15 Aralık 2020 Salı

Muhasebe Sorumlusu (December 15, 2020 at 02:32AM)

DNG WORKWEAR IS GUVENLIGI LTD STI - Ankara - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Saraykent OSB'deki ihracat ve fason ağırlıklı medikal imalatı yapan firmamıza Zirve Üretim programlarını kullanmayı bilen yeni sistem kurulmasında görevlendirilecek Bayan muhasebe sorumlusu aranmaktadır. Çalışma Saatlerimiz haftaiçi 08:00-18:00 cumartesi gerekli durumlarda mesai olabilir. yenimahalle batıkent eryaman sincan etimesgut gibi yerlerden servisimiz bulunmaktadır. Bünyemizde Toplam 60 kişi çalışmaktadır. Müracatların şahsen yapılması gerekir. · Üretim ve maliyet muhasebesi konularında bilgili, · Excel programını iyi kullanabilen, · Ödeme takibi yapabilen, · Maliyet muhasebesi üzerine en az 3 yıl deneyimli (zorunlu) · Üretim yapan firmalarda genel muhasebe, yönetim muhasebesi, üretim ve maliyet muhasebesi süreçlerinde aktif görev almış, · Zirve muhasebe programı kullanabilen (zorunlu) · Ehliyeti olan ve araç kullanmayı bilen (zorunlu) · E fatura işlemlerini yapabilen e-defter beratını hazırlayıp gönderebilecek (zorunlu) · Anali... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder