27 Aralık 2020 Pazar

Maliyet Muhasebesi Şefi (December 27, 2020 at 02:54AM)

Kalyon Gunes Teknolojileri Uretim A.S - Ankara - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Kalyon PV, Kalyon Holding tarafından Ankara Başkent Organize Sanayi Bölgesi'nde fotovoltaik güneş paneli üretimi yapmak üzere kurulmuştur. Yıllık üretim kapasitesi 500 MW olan ve önümüzdeki günlerde 1000 MW'a çıkacak olan Kalyon Güneş Paneli Entegre Üretim Tesisi, Türkiye'nin ilk entegre ve yerli güneş paneli üretim fabrikası konumundadır. Türkiye'nin teknoloji üssü olarak üretim yapan Kalyon PV'de görevlendirilmek üzere Maliyet Muhasebesi Şefi arayışımız bulunmaktadır. GENEL NİTELİKLER: Üniversitelerin 4 Yıllık bölümlerinden mezun (tercihen İşletme, İktisat, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları veya Endüstri Mühendisliği bölümü), Mali işler ve muhasebe alanlarında en az 10 yıl deneyimli, Üretim sektörü Maliyet Muhasebesi konusunda deneyimli, Üretim reçetelerine göre maliyetlerin hazırlanması ve sunumuna hakim, Üretim reçetelerine göre kârlılık analiz raporlarını hazırlayabilecek bilgi ve beceriye sahip, Maliyet muhasebesine esas v... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder