3 Aralık 2020 Perşembe

İç Denetim Sorumlusu (December 03, 2020 at 02:51AM)

Ankara - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Merkezi Ankara'da bulunan ve inşaat sektöründe faaliyet gösteren şirketimizin Yurtdışı Projeleri için aşağıdaki niteliklere sahip “İÇ DENETİM SORUMLUSU”arıyoruz. · Üniversitelerin tercihen İktisadi ve İdari Bilimler Fakültelerinin İşletme, İktisat, Maliye, Finans Ekonomi v.b. bölümlerinden mezun, · İnşaat Sektöründe; İç Denetim alanında minimum 10 yıl deneyim sahibi, · Muhasebe Standartlarına (TMS /TFRS) ilişkin bilgi sahibi, · MS Office programlarına hakim, · İyi derecede sözlü ve yazılı İngilizce bilgisi bulunan, · Problem çözme, analitik düşünme, sorgulama ve araştırma yeteneğine sahip, · Seyahat engeli bulunmayan, İŞ TANIMI · İç denetim faaliyetlerini Uluslararası İç Denetim Standartları ve Etik Kuralları çerçevesinde yürütmek, · Şirketin yurtdışı faaliyetleri kapsamında iç/dış mevzuat, şirket politikaları ve şirket etik kurallarına uygun olarak denetlemek, · Muhasebe Müdürlüğü tarafından, Şirketin varlıklarını korumaya, yolsuzl... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder