14 Kasım 2020 Cumartesi

Muhasebe Şefi (November 14, 2020 at 02:48AM)

Uskudar SEV Ilkogretim Okulu - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Özel Üsküdar SEV İlköğretim Kurumları, 1997 yılında Sağlık ve Eğitim Vakfı (SEV) tarafından kurulmuştur. Sağlık ve Eğitim Vakfı bünyesinde Üsküdar Amerikan Lisesi, İzmir Amerikan Koleji, Tarsus Amerikan Koleji, Üsküdar SEV, İzmir SEV ve Tarsus SEV İlköğretim Kurumları ile Redhouse bulunmaktadır. Okulumuz, CIS (Uluslararası Okullar Konseyi) Akreditasyonu almış, güncel öğretim teknik ve yöntemleri ile zenginleştirilmiş eğitim programlarını uygulayan bir kurumdur. Ulusal kültürüne ve evrensel değerlere saygılı ve bu değerlerin farkında olan, Türkçe ve İngilizceyi etkin kullanabilen, gelişime açık, öz güvenli, toplumsal konulara ve çevreye duyarlı, meraklı ve azimli gençler yetiştirir. Özel Üsküdar SEV İlköğretim Kurumları Mali İşler departmanında''Muhasebe Şefi'' olarak görev almak isteyen; Genel Nitelikler: · Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, · Muhasebe alanında minimum 10 yıl deneyimli, tercihen en az 5 yıl ekip yönetimi tecrübesine sa... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder