5 Kasım 2020 Perşembe

Denetçi Yardımcısı (November 05, 2020 at 02:50AM)

BIRLESIK UZMANLAR YMM A.S. - İstanbul Avrupa Yakası - Birleşik Uzmanlar Yeminli Mali Müşavirlik ve Bağımsız Denetim AŞ 1992 yılında kurulmuş olup, vergi, bağımsız denetim, yönetim danışmanlığı, kurumsal finans hizmetleri ve muhasebe desteği sunan bir profesyonel organizasyondur. Denetim kadromuza yetiştirilmek üzere denetçi yardımcısı alınacaktır. Üniversitelerin tercihen işletme ve iktisat bölümlerinden mezun, Tercihen iyi derecede İngilizce bilen, İyi derecede MS Office programlarını kullanabilen, Analitik düşünme yeteneği güçlü, İletişim yeteneği ve ikna kabiliyeti güçlü, Takım çalışmasına yatkın ve hedef odaklı, Yazılı ve sözlü anlatım becerisine sahip, Seyahat engeli olmayan,... - Sürekli - Tam zamanlı

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder