Şişli, İstanbul - İlan detayı Müşteri hizmetleri departmanı tarafından düzenlenen toptan/perakende satış, Satın alma ve satın alma iade irsaliyelerin faturalama öncesi kontrolü ve gerekli düzeltmeler sonrasında faturalamasının yapılarak raporlanması Yeni müşteri açılışlarında gerekli olan evrakların tamlığının kontrol edilmesi, Muhasebe & Finans yöneticisinin onayıyla ERP sisteminde cari kart açılışının yapılması ERP sistemine tanımlanmış müşterilerin SSO içerisinde ilgili Satış Temsilcisine (ST)tanımlanması Günlük evrak arşivinin yapılması Banka talimatlarının kopyalarının alınarak haftalık periyotta asıllarının bankalara gönderilmesi Kayıt edilen evrakların mahsuplarının basımı ve kontrol edilerek arşivlenmesi Banka, Noter vs gibi dış görevlerde iş takibi BA-BS mutabakatlarının yapılmasına destek verilmesi Cari hesap mutabakatlarının yapılmasına destek verilmesi Cari kartlar ile ilgili tüm güncellemelerin yapılması KDV ve diğer beyanname çalışmalarında departmana destek olunması Denetim ... - Sürekli - Tam gün
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder