2 Ekim 2020 Cuma

Denetçi Yardımcısı (October 02, 2020 at 01:46AM)

Pro Denetim Yeminli Mali Musavirlik - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Pro Denetim Yeminli Mali Müşavirlik bünyesinde Denetim, Raporlama, KDV İade İşlemleri alanlarında yetiştirilmek üzere denetçi yardımcıları aranmaktadır. Genel Nitelikler -Üniversitelerin 4 yıllık Maliye, İşletme, İktisat ve Muhasebe Bölümlerinden mezun, -Office programlarına hakim, -Denetim alanında kariyer yapmak isteyen, -Tercihen Luca programını kullanabilen, -Tercihen SMMM stajını başlatmış, İş Tanımı -Denetçi Yardımcıları Pro Denetim Yeminli Mali Müşavirlik büromuzda istihdam edilecek/yetiştirilecek olup yapılan tüm işlerin (bağımsız denetim, tam tasdik, KDV iadesi ve diğer işler) denetim ve raporlama sürecinde görevlendirilecektir. Sözleşme süresi: 12 ay... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder