18 Eylül 2020 Cuma

Muhasebe Elemanı (September 18, 2020 at 01:52AM)

İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Maliye Bakanlığı eski denetim elemanlarından oluşan ve daha sonra kamu ve özel sektör kurumlarında yöneticilik görevi üstlenmiş 5 Yeminli Mali Müşavir tarafından 1990 yılında kurulan şirketimiz, Türkiye'nin önde gelen ilk 10 denetim şirketinden biri haline gelmiştir. Şirketimiz, Dünya'nın önde gelen bağımsız denetim kuruluşlarından BKR International'ın Türkiye üyesidir. BKR International Dünya'nın 75 ülkesinde ve 370 yerleşim noktasında faaliyet göstermekte ve Dünya'daki en büyük 20 denetim kuruluşu içinde yer almaktadır. Bu sayede müşterilerimize sadece Türkiye'de değil Dünya'nın her noktasındaki işleri için hizmet sunma imkanına sahip bulunmaktayız. Bugün bünyesinde 7 Yeminli Mali Müşavir ve konusunda uzman personelden oluşan YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK, DENETİM BÖLÜMÜ ve YÖNETİM DANIŞMANLIĞI bölümleriyle faaliyetine devam etmektedir. Şirket'imizin muhasebe departmanında istihdam edilmek üzere, tecrübeli muhasebe elemanı aramaktayız. Adayların; -... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder