19 Ağustos 2020 Çarşamba

İç Denetim Uzmanı (August 19, 2020 at 01:58AM)

Lila Kagit San. ve Tic. A.S. - İstanbul Avrupa Yakası - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Üniversitelerin İşletme, Ekonomi, İktisat, Maliye veya ilgili bölümlerinden mezun, Bağımsız denetim şirketlerinde veya şirketlerin iç denetim/iç kontrol/teftiş bölümlerinde en az 3 yıl görev yapmış, İç kontrol/ iç denetim /muhasebe ve UFRS konularında bilgi sahibi, Yasal mevzuat konusunda bilgi sahibi, MS Ofis programlarını iyi derecede kullanabilen, İleri derecede İngilizce bilgisine sahip, Analitik düşünebilen, sorgulayıcı ve takım çalışmasına uygun, Sözlü ve yazılı iletişim becerileri güçlü, İŞ TANIMI • İç denetim standartlarına uygun olarak ve yıllık iç denetim planı dahilinde; şirket bünyesindeki tüm iş süreçlerinin operasyonel verimlilik ve etkinliğinin, prosedür ve yasal mevzuata uygunluğun denetimini gerçekleştirmek, Finansal ve muhasebe uygulamalarının doğruluğunu ve güvenilirliğinin denetlemek, İnceleme ve soruşturma faaliyetlerine destek vermek, Denetim bulgularının açık, sade ve anlaşılır seviyede iç denetim müdürüne raporlamak, ... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder