20 Haziran 2020 Cumartesi

MUHASEBE SORUMLUSU - SANCAKTEPE (June 20, 2020 at 01:57AM)

İstanbul Anadolu Yakası - Vizyon Group şirketlerinden Vizyon Vip Grup Bina Tesis Yönetim ve Danışmanlık Hizmetleri Tic.Ltd.Şti. Yönetim Hizmetleri, Temizlik, Teknik Bakım/İşletim, Bahçe Bakım, Havuz Bakım, Opsiyonel Hizmetler ve Destek Hizmetleri gibi “Entegre Tesis Yönetimi” kavramının kapsadığı tüm hizmetleri İstanbul genelinde gerçekleştirmektedir. Bu doğrultuda İSTANBUL ANADOLU yakası SANCAKTEPE LOKASYONUNDA BULUNAN YENİ A+ SİTE projemizde görevlendirilmek üzere MUHASEBE pozisyonunda personel alımları yapılacaktır. Site Yönetim hizmetleri konusunda tecrübeli, Genel merkez ve proje arasındaki koordinasyonu sağlayabilecek, Özellikle Word, Excel ve Power Point Programlarına iyi kullanabilen ve APSİYON SİTE YÖNETİM programına hâkim. (UYGULAMALI MÜLAKAT YAPILACAKTIR.) Son çalıştığı 2 işyerinden güncel referans verebilecek, Genel muhasebe bilgisine vakıf Cari faturalar, Banka kayıtları, Merkezi Sistem yansıtmalarını yapmak, Site kapsamındaki bağımsız bölümlerin İşletme Projesi çerçevesindeki avanslarının t... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder