26 Nisan 2020 Pazar

İç Denetim Elemanı (April 26, 2020 at 01:39AM)

Adana - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Şirketimiz de İç Denetim Görevlisi olarak görevlendirilmek üzere; · Üniversitelerin 4 yıllık eğitim veren İşletme, İktisat, Ekonometri, istatistik, Endüstri Mühendisliği veya benzer bölümlerinden mezun · Tercihen bağımsız denetim firmalarında süreç denetimi gerçekleştirmiş ya da kurumsal şirketlerin iç denetim bölümlerinde 1 yıl çalışmış · Tercihen İngilizce bilgisine sahip · Mali mevzuat ve muhasebe denetimi konusunda bilgi sahibi . Kalite Yönetim Sistemleri hakkında bilgi sahibi · Denetim mesleğinin gerektirdiği etik ilke ve kurallara uyumlu · Süreç ve detay odaklı, planlı çalışan, iş disiplini olan, · Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış. · Adana'da ikamet eden ya da edebilecek, · Raporlama ve iş takip yeteneği gelişmiş, · Veri toplama, analiz etme, analiz sonuçlarını yorumlama ve ifade etme becerisi olan, · Problem çözme, analitik düşünme, sorgulama ve araştırma yeteneğine sahip, · İnsan ilişkilerinde başarılı, öğ... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder