2 Mart 2020 Pazartesi

Üretim Muhasebe Elemanı (March 02, 2020 at 02:38AM)

Gur Tekstil Imalat San. ve Tic. Ltd. Sti -Dilvin - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Merter de ki tekstil firmamızın Üretim Departmanın da Üretim Muhasebe Elemanı olarak görev alacak; Üretim sürecinin tüm operasyon işlemlerini yerine getirecek İç ve dış üretime ait tüm giriş-çıkış işlemlerini ve mutabakatlarını yapacak Üretim safhalarında ki ürün kontrolü-raporlanmasını-analizini sağlayacak Disiplinli ve düzenli çalışma anlayışı bulunan Görev tanımına ait işleri özenli ve dikkatlice yerine getirebilecek Sorun ve aksaklıklara hızlı müdahale edebilen, pratik Konulara çözüm odaklı yaklaşabilen Gerektiğinde esnek çalışma saatlerine ve yoğun iş temposuna uyabilecek Tercihen Logo Tiger kullanmayı bilen Merter ve çevresinde ikamet eden Tercihen tekstil sektöründe üretim planlama veya üretim muhasebe birimlerinde çalışmış olan.... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder