İzmir - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI En az 2 yıllık iş deneyimi olan, Ms Office programını kullanabilen, Ödeme takibi, banka işlemleri ve nakit akışı işlemlerinin yapılması, Fatura ve irsaliye işlemlerinin yapılması, Tüm alış ve satışlarla ilgili cari hesap mutabakatlarını yapılması, Tahsilatların takibini yapılması, Banka hesaplarının işlenmesi, KDV, SGK ve Muhtasar işlemlerini yapılması, Şirketin tüm muhasebe sürecini yasal mevzuatlar çerçevesinde kayıtlarını yapılması, Tek düzen hesap planına hakim, Yazışma, raporlama ve dosyalama işlemlerinin yapılması, Yönetim raporlarının hazırlanması, Sorumluluk sahibi, dikkatli, çalışkan ve düzenli, Dinamik ve aktif çalışan, Diksiyonu düzgün, Yazılı ve sözlü iletişimde başarılı... - Sürekli - Tam gün
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder