16 Mart 2020 Pazartesi

MUHASEBE APSİYON SORUMLUSU (March 16, 2020 at 02:28AM)

İstanbul - Vizyon Vip Group şirketlerinden Vizyon Bina Tesis Yönetim ve Danışmanlık Hizmetleri Tic.Ltd.Şti. Yönetim Hizmetleri, Temizlik, Teknik Bakım/İşletim, Bahçe Bakım, Havuz Bakım, Opsiyonel Hizmetler ve Destek Hizmetleri gibi “Entegre Tesis Yönetimi” kavramının kapsadığı tüm hizmetleri İstanbul genelinde gerçekleştirmektedir. Bu doğrultuda genişleyen merkez kadromuz için MUHASEBE VE APSİYON SİTE YÖNETİM PROGRAMI konularında uzman lise veya 2-4 yıllık üniversite mezunu personel alımı yapılacaktır. APSİYON SİTE YÖNETİM PROGRAMININ KULLANIMINI UZMAN SEVİYESİNDE BİLEN (KULLANIMINI BİLMEYEN ADAYLARIN BAŞVURUDA BULUNMAMASINI ÖNEMLE RİCA EDERİZ.) MULAAKAT YAPILACAKTIR. Özellikle Word, Excel ve Power Point Programlarına kullanabilen Görünümüne önem veren, analitik düşünebilen, Öğrenmeye açık ve isteyen İkna ve temsil kabiliyeti olan İleriye dönük meslek sahibi olmak isteyen Uzun süreli çalışabilecek Sorumluluk sahibi Hafta sonu tatil olmasına rağmen işlerin yoğun olduğu süreçlerde sonuç ... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder