22 Mart 2020 Pazar

İç Denetim Uzmanı (March 22, 2020 at 02:37AM)

Doğuş İnşaat - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Doğuş İnşaat Merkez Ofis İç Denetim Departmanı'nda görevlendirilmek üzere “İÇ DENETİM UZMANI” arayışımız bulunmaktadır. *İktisadi ve İdari Bilimler veya Mühendislik (İşletme Mühendisliği veya Endüstri Mühendisliği) fakültelerindenmezun *En az 3 yıl iç denetim, bağımsız denetim ve/veya iç kontrol tecrübesi sahibi *Tercihen inşaat sektöründe denetici / iç denetçi olarak çalışmış *Muhasebe, hesap planı, mali mevzuat, mali analiz, iç kontrol veya proje teknik konularında tecrübeli, *Finansal, operasyonel ve mali süreçlerin denetimi konusunda tecrübe sahibi, *Tercihen mesleki sertifikalardan bir veya birkaçına sahip (SMMM, CIA, CFE, CISA, CRMA, vb.), *MS Office programlarını etkin şekilde kullanabilen, tercihen SAP tecrübesi olan, *Çok iyi derecede İngilizce bilen, *Analitik yönü kuvvetli, takım çalışmasına yatkın, insan ilişkilerinde başarılı raporlama ve sunum becerisine sahip Yurtiçi ve yurtdışı seyahat engeli olmayan, esnek çalışma saatlerine u... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder