15 Mart 2020 Pazar

İç Denetçi (March 15, 2020 at 02:51AM)

Dogan Jeotermal - Ankara - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Aramıza katılmak ve İç Denetçi olarak istihdam edilmek üzere, En az 8 yıllık denetim tecrübesine sahip takım arkadaşları arıyoruz. · Üniversitelerin örgün eğitim veren İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nin İşletme, (tercih sebebi olmak üzere) İktisat, Maliye, Muhasebe gibi ilgili bölümlerinden mezun, · Denetim şirketlerinin bağımsız denetim bölümlerinde en az 8 yıllık aktif denetim deneyimine sahip, ·SPK, KGK, UFRS ve vergi denetimlerinde görev almış olmak, ·Tek Düzen Hesap Planına Hakim, · Tercihen iyi derecede İngilizce bilen, · MS Ofis uygulamalarına hakim, · İnşaat ve Turizm Otelcilik Sektörüne Hakim, · Şirketlerin Mali İşler Departmanında görev almış ve ya Mali İşler Departmanına Hakim, · Tercihen aşağıdaki sertifikalardan en az birini almış olmak, 1. Uluslararası Mali Hizmetler Denetçisi Sertifikası (CFSA), 2. Uluslararası Kontrol Özdeğerlendirme Uzmanlığı Sertifikası (CCSA), 3. Uluslararası Kamu Denetçisi Sertifikası (CG... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder