23 Ocak 2020 Perşembe

Ön Muhasebe ve İdari İşler Elemanı (January 23, 2020 at 02:55AM)

İstanbul Avrupa Yakası - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Mikro çözüm ortağı olarak faaliyet gösteren şirket bünyemize görevlendirilmek üzere takım arkadaşları aramaktayız. İŞTE BENİM İŞİM BU! Muhasebe/ Ön Muhasebe hakkında biraz bilgim var ama, Sadece ön muhasebe ile hayatımı devam ettirmek istemiyorum. Öğrenmeye açığım ve hevesliyim, Erp uzmanı olmak beni çok mutlu eder. MS Office (Word, Excel, Powerpoint) uygulamalarını kullanabilirim İyi bir takım oyuncusuyum, Dinamik çalışan bir takıma katılıp, monotonluktan kurtulmalıyım, Analitik düşünce yapısına sahip olduğumu herkes bilir bunun yanında dikkatli ve titiz bir yapıya sahibim İnsan ilişkilerinde çok başarılıyım, Avrupa yakasında ikamet ediyorum, 35 yaşını da henüz aşmadım. Detaylara önem verir, planlı çalışırım, En az da Lise mezunuyum diyorsan en doğru ilanı okuyorsun demektir. İŞ TANIMI Başlangıç olarak; Müşteriler ile yapılacak sözleşme süreçlerinin yürütülmesi Gelen/giden evrakların yönetimi ve veri girişlerinin yapılması Car... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder