Ankara - Hastalarla telefon iletişiminin sağlanması (ilk defa gelecek hastalar ve mevcut hastaların devam eden tedavileri ile ilgili) Hasta bilgilendirme (fiyat bilgişlendirmesi,işlem içeriği bilgilendirmesi,mesajlar ve randevu hatırlatma işleri) Hasta memnuniyetinin sağlanması ve devam ettirilmesi ,hastalara uygulanan tedavilerin eksiksiz bilgilendirilmesi ve takip gerektirilemsi gereken hastalarla iletişim kurulması Yeni hasta girişi ve devamlılığı için destek sağlanması,hastanın tedavi konusunda bilgi ve yönlendirmeye ihtiyacı olması durumunda hekime destek verilmesi,mevcut hastalar üzerinden ilave (referans olarak)gelecek hastaların kazanılmasına destek verilmesi Tedavi kayıtlarının arşiv ve bilgisayar ortamında dğzenli biçimde tutulması Dışarıdan gelecek branş hekimleriyle randevu koordinasyonu ,bu hekimlerin ihtiyaç ve taleplerinin organize edilmesi Kliniğin genel işleyişinin takibi,hastalarla ilgili oluşabilecek sorunların ve çözüm süreçlerinin yönetilmesi Kliniğe ihtiyaç halinde ... - Sürekli - Tam gün
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder