13 Aralık 2019 Cuma

Ön Muhasebe Elemanı (December 13, 2019 at 02:57AM)

GUNISIGI EGITIM ARACLARI VE OFIS MOBILYALARI - İzmir - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Okul mobilyaları, Büro Donatım, Eğitim Araçları sektöründe 26 yıldır hizmet veren Günışığı firmamızın İzmir/Ayrancılar'daki fabrikasına; Zirve muhasebe programına hakim, Ekip çalışmasına yatkın, En az 2 yıl ön muhasebe deneyimine sahip, Ofis programlarını iyi derecede kullanabilen, Dikkatli ve titiz çalışan, yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek, Sözlü ve yazılı iletişim becerisi güçlü, Mutabakat,cari hesap ve çek takibi yapabilen Stok yönetim takibi için tercihen üretim muhasebesi, maliyet muhasebesi bilen, E-defter, e-fatura konularında bilgi sahibi olan, ÖN MUHASEBE POZİSYONU için çalışma arkadaşları aramaktayız.... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder