5 Kasım 2019 Salı

İç Denetim Yöneticisi (November 05, 2019 at 02:08AM)

İzmir - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Üniversitelerin Mühendislik, İşletme, İktisat ve Maliye Fakültelerinden mezun, Denetim firmalarında ve / veya üretim şirketlerin iç denetim bölümünde en az 5 yıl deneyimli, İnşaat, taahhüt, denizcilik, maden vb. süreçlerde saha denetimleri konusunda tecrübeli, LOGO Tiger bilgisine sahip Risk bazlı iç denetim standartları ve teknikleri ile risk yönetimi, iç kontrol ve denetim metodolojisi alanlarında deneyimli, Mali mevzuat ve muhasebe denetimi konusunda iyi düzeyde bilgi sahibi, İyi derecede İngilizce bilgisine sahip, MS Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen, Tercihen CIA ya da SMMM belgesi olan, ERP & SAP program bilgisine sahip, Takım çalışmasına yatkın, Analitik düşünebilen, Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek, Ayrıntılara ve detaylara önem veren, İletişim becerileri yüksek, Yurtiçi ve yurtdışı seyahatlerle ilgili engeli bulunmayan Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder