15 Kasım 2019 Cuma

İç Denetim Uzmanı (November 15, 2019 at 02:54AM)

Antalya - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI İÇ DENETİM VE MUHASEBE UZMANI Genel Nitelikler Üniversitelerin İşletme, İktisat ve Maliye Fakültelerinden mezun Denetim firmalarında ve / veya üretim şirketlerinin iç denetim bölümünde en az 5 yıl deneyimli, Özellikle MİKRO muhasebe programına son derece hakim Genel Muhasebe uygulamalarını eksiksiz bilen Ticari Muhasebe uygulamalarında tecrübeli Üretim ve maliyet muhasebesi konusunda tecrübeli Mizan, Bilanço, Gelir tablosu, Nakit akış tabloları hazırlama tekniklerini bilen Finans/Muhasebe İç denetim standartlarına hakim Finans/Muhasebe İç Denetim teknikleri ve metodolojileri konusunda tecrübeli MS Office programlarını (Özellikle EXCEL) çok iyi derecede bilen, Tercihen SMMM belgesi olan, Takım çalışmasına yatkın, Analitik düşünebilen, Ayrıntılara ve detaylara önem veren, İnsan ilişkilerinde başarılı ve İletişim becerisi yüksek, Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış, İŞ TANIMI Belirli Periyotlarda Firma mali tablolarını h... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder