20 Kasım 2019 Çarşamba

Denetçi Yardımcısı (November 20, 2019 at 02:49AM)

Ankara - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Genel Nitelikler Üniversitelerin Maliye, Muhasebe, İşletme, İktisat, Ekonometri ve benzeri bölümlerinden mezun, Bağımsız Denetim konusunda en az 2 yıl tecrübeli, İlgili mevzuatlara hakim, Seyahat engeli olmayan, yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek, Erkek adaylar için askerliğini yapmış, Takım çalışmasına yatkın Denetçi Yardımcısı alınacaktır. İş Tanımı: Bağımsız denetimde çalışacak, kendini bu alanda geliştirmek isteyen, genç dinamik iş arkadaşları arıyoruz. Denetçi Yardımcısı; denetim ekibinin KGK kapsamında yapılacak bağımsız denetim faaliyetlerinin yürütülmesi, gereken çalışmaların yapılması konularında sorumluluklar üstlenir. Türk Vergi Kanunları kapsamında vergi denetimi ile Türk Ticaret Kanunu, Türkiye Bağımsız Denetim ve Muhasebe Standarları kapsamında bağımsız denetim faaliyetleri yürütülür.... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder