10 Ekim 2019 Perşembe

maliyet muhasebesi uzmanı (October 10, 2019 at 01:49AM)

Randstad - İstanbul Avrupa Yakası - Pendik, İstanbul - iş tanımı Danışmanlığını yürütmekte olduğumuz %100 yabancı menşeili gıda sektöründe faaliyet gösteren firmamız için "Maliyet Muhasebesi Uzmanı" arayışımız bulunmaktadır. Ay kapanış sürecinde CO dönem kapanışı işlemlerinin yapılması ve ürün maliyetlerinin hesaplanması, Kapanış öncesi sipariş, üretim teyitleri, üretim süreçleri, masraf yeri bazlı gider, üretim sarf kontrolleri, iç siparişler ve gerekli mizan kontrollerinin yapılması. Satın alınan (mamül, yedek parça, promosyonel malzeme, hammadde, yardımcı malzemeler) ve üretilen ürünlerin üretim ve satış maliyetlerinin standart ve gerçekleşen maliyetlerin hesaplanması Üretim ekibiyle düzenli olarak, günlük haftalık toplantılar yaparak plan fiili sarf karşılaştırması yapılması, üretim ve stok hareketlerinin üstünden geçilerek sapmaların analiz edilmesi ve ay kapanışından önce sistemdeki hatalı kayıtları tespit ederek düzeltilmesinin sağlanması, Yeni ürünler için fiyatlandırmaya baz oluşturacak maliyet çalışmalarının yapılması, fiz... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder