8 Ekim 2019 Salı

İç Denetim Müdürü (October 08, 2019 at 01:04AM)

Dorce Prefabrik Yapi ve Insaat Sanayi Ticaret A.S. - Ankara - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Üniversitelerin İşletme, Ekonomi, İktisat, Maliye veya ilgili bölümlerinden mezun, Bağımsız Denetim şirketlerinde veya proje taahhüt işleri yapan şirketlerin İç Denetim/Muhasebe bölümlerinde en az 5-8 yıl çalışmış, Yurtdışı şube ve proje taahhüt inşaat muhasebe uygulamalarını yönetebilecek düzeyde bilen, Tercihen mesleki sertifika sahibi, Mali İşler (Muhasebe, Finans, Satınalma, Personel vb) faaliyetlerinin denetimleri konusunda deneyimli, Hesap planları, Mali Tablolar, Beyannameler, Bütçe uygulamalarında tecrübeli, Vergi Hukuku, Ticaret Hukuku, İş Hukuku ve SGK Mevzuatını ve uygulamalarını bilen ve güncel değişiklikleri takip edebilen, İthalat ve ihracat işlemlerini kapsayan Gümrük Mevzuatı ve uygulamalarında bilgi sahibi, IFRS raporlamalarına hakim, Yurtiçi ve yurtdışı birimler ile ilgili iç denetim sistemini oluşturabilecek, denetim sürecini yönetebilecek ve denetleyebilecek, kurumsal riskleri tespit ve analiz edip, üst yönetime denetim raporl... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder