19 Ekim 2019 Cumartesi

Finans Ve Muhasebe Denetim Müdürü (October 19, 2019 at 01:48AM)

Kazanci Holding - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Temeli 1950'li yıllarda atılan, jeneratör üretimi, doğalgaz dağıtım faaliyetleri ve enerji santralleri kurulum / işletimi ile enerji sektörünün lider firmalarından biri olan Kazancı Holding bünyesinin, Denetim Direktörlüğünde aramıza katılacak “Finans ve Muhasebe Denetim Müdürü” arayışımız bulunmaktadır. · Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, Denetim Firmalarında en az 8 yıl deneyimi olan, yönetici olarak ise en az 2 yıl deneyime sahip, Mali işler ve Finans Yönetiminin çeşitli fonksiyonlarında deneyime sahip, Başta Vergi Hukuku, Ticaret Hukuku, İş Hukuku olmak üzere yasal mevzuata hakim, SMMM belgesi olan (CIA belgesi olması da tercih nedenidir), İyi derecede İngilizce bilen, Tercihen SAP ya da ERP Programlarına hakim, Seyahat engeli olmayan, Yazılı ve sözlü iletişim becerileri güçlü, Yoğun çalışma programına uyum sağlayabilecek, MS Office programlarını aktif olarak kullanabilen, Analitik düşünme, detaylara inme ve problem çözme yönl... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder