26 Ekim 2019 Cumartesi

Bağımsız Denetci (October 26, 2019 at 01:56AM)

İstanbul Avrupa Yakası - AS/Nexia Türkiye bağımsız denetim alanında Türkiye'nin seçkin firmalarına hizmet veren uzman bir denetim ve danışmanlık kuruluşudur. AS / Nexia Türkiye hizmetlerini 250'den fazla ortak ve personel ile ülke genelinde 8 ofisi ile yürütmektedir. Merkez Ofisi, İstanbul'da olup, şubeleri Ankara, Adana, Bursa, Denizli, İzmir ve Gaziantep'tedir. Ayrıca, 1994 yılından beri aktif olan Moskova Ofisi, Rusya Federasyonu'nda faaliyet gösteren önde gelen Türk Şirketleri için 30'dan fazla uzman personel ile birlikte finansal danışmanlık, denetim ve muhasebe hizmetleri vermektedir. Büyüyen müşteri portföyümüze yönelik olarak İstanbul Merkez ofisimizdeki Bağımsız Denetim ekibimize katılacak Bağımsız Denetim konusunda yetkin takım arkadaşları arıyoruz. Denetim Şirketlerinin Bağimsız Denetim Departmanında en az 3-4 yıllık deneyimli, Kamu Gözetimi ve Muhasebe Standartları Kurumu (KGK) ve UFRS Raporlama Sistemi düzenlemelerine hakim, Tercihen Kamu Gözetim Kurumu yetki belgesine (KGK) sahip, Ekono... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder