30 Eylül 2019 Pazartesi

İç Denetim Uzmanı (September 30, 2019 at 01:24AM)

Ankara - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI · Genel Nitelikler: Üniversitelerin işletme, iktisat, maliye, istatistik, işletme mühendisliği veya endüstri mühendisliği bölümlerinden mezun, İç denetim veya bağımsız denetim konularında en az 2 yıl deneyimli, Muhasebesel, finansal, operasyonel denetim konularında bilgili, Tercihen SMMM belgesi olan, Genel muhasebe standartları hakkında bilgi sahibi, MS Office uygulamalarına hakim, Tercihen bağımsız denetim firmalarında görev yapmış, Veri toplama ve analiz edilen sonuçları yorumlayabilme becerisine sahip, Takım çalışmasına yatkın, Problem çözme, analitik düşünme, sorgulama ve araştırma yeteneğine sahip, Sözlü ve yazılı iletişim becerisi güçlü, Prezentabl, ilişki yönetiminde başarılı, Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek, Seyahat engeli olmayan, Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak, İş Tanımı: Finansal, operasyonel, yasal faaliyetlerin ve kayıtların verimliliğini, etkinliğini, doğruluğunu ve güvenilirliğini ... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder