27 Eylül 2019 Cuma

İç Denetim Uzmanı (September 27, 2019 at 01:45AM)

SAGUN GROUP - Istanbul Asian Side - GROUP SAGUN, bünyesinde 8 farklı şirket bulunduran,Türkiye’nin 5 bölgesinde 15 üretim tesisi ile deniz ürünleri yetiştiriciliği, avcılığı, işlenmesi, ihracatı, ithalatı,depolanması ve lojistiği alanlarında faaliyet gösteren, bünyesinde Avrupa’nın ilk özel balık halini bulunduran şirketler topluluğudur. Su Ürünleri alanında sektör lideri olan şirketimizin İç Denetim Departmanında görevlendirilmek üzere, İç Denetim Uzmanı aranmaktadır. Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, Üretim yapan firmalarda denetim tecrübesi olan(Tercihen gıda sektöründe) İç denetim konusunda deneyimli, Maliyet muhasebesi konusunda tecrübeli, Seyahat engeli olmayan, İyi derecede Logo, Stok ve Muhasebe programını bilen, Depo ve Lojistik süreçlerine hakim, Microsoft Office programlarına hakim, Erkek adayları için askerlik hizmetini tamamlamış,... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder